Csúcsforma a mindennapokban

Csúcsforma a mindennapokban

Nyugi,Kishaver!

2019. december 17. - Erőnyerő

    Ez a kis dalrészlet ( azt hiszem, Exotic volt), a szlogenemmé vált az elmúlt 30 évben. Nem voltam az együttes rajongója, de ez a mondat megmaradt bennem, és onnantól ezzel állítottam le magam, ha éreztem, hogy bedarálni készül a " gépezet", amit az életemnek hívtam.

    Gondolom, nem mondok újat senkinek azzal, hogy így év vége előtt kissé feldúsultak az események minden vonalon. Szervezzük az ünnepeket, ugyanakkor a munkában is helyt kell állni duplán-triplán. Idegesített, hogy már egy ideje nem írtam új bejegyzést, holott előtte már rendszeressé vált a dolog, de bárhogy próbáltam erre koncentrálni, előbb-utóbb ott kötöttem ki, hogy miket kell még megcsinálni, hogy az Ünnepek alatt a kórházban rendben legyen a bentfekvők gyógyszerellátása,  a két ünnep közt egyszer be kéne jönnöm rendelni és expediálni, mert ennyi időre nem tudnak előre tervezni az osztályok, stb, stb...

     Jaj, hát mi lesz így a bloggal? És akkor bevillant a szlogen: " Nyugi, Kishaver! "  Nem lehet minden tökéletes. Nem kényszerített senki az írásra, azért csináltam, mert jó érzés volt. Ez a kulcs! Kedvtelésből csinálni valamit, nem n+1-dik kötelességként, hiszen abból már van elég. Rájöttem, hogy önmagam legszigorúbb kritikusa, legdurvább hajcsárja vagyok, és ezt is igyekszem tökéletesen csinálni, mint minden mást.  :)

     A Nap is fel fog kelni, a Föld is forog tovább, ha most tartok némi szünetet. A véghajrá után úgyis minden visszatér a normál kerékvágásba. Mindnyájan gondoljuk most át, mik a valóban fontos feladatok, rangsoroljunk, és így osszuk be az erőinket, és közben egy pillanatig se furdaljon a lelkiismeret, ha a szomszédasszony már lemosta 6x az összes ablakát, és megsütött 2 vagon mézeskalácsot, mert kivett 1 hét szabit, mi meg még sehol sem tartunk, mert nem jöhetünk el. Vert helyzetből nyerni, az a valami!  :) És egy bensőséges, boldog ünnepnél nincs nagyobb nyeremény!

Így aztán nem is maradt más hátra, minthogy Mindenkinek könnyed, békés Karácsonyt, és sikerekben, egészségben dús Új Esztendőt kívánjak. Úgyhogy most épp ezt teszem.  :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eronyero.blog.hu/api/trackback/id/tr1215356538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása